سیاست حریم خصوصی
از آنجایی که تمام تلاش فروشگاه اینترنتی سالینا سالت فراهم نمودن بستری برای خرید آسان محصولات دکوری، و تبدیل تجربه خرید اینترنتی به تجربهای شیرین و ماندگار در ذهن مشتریان و همراهان همیشگی اش میباشد، لذا در راستای شفاف سازی هرچه بیشتر و اطلاع مشتریان از تمام قوانین و مقررات خرید از سالیناسالت، مشتریان عزیز میبایست قبل از نهایی سازی سفارش خود قوانین و مقررات را مطالعه نموده و در صورت موافقت سفارش خود را نهایی نمایند. در صورت وجود ابهام یا سایر موارد احتمالی که ممکن است در این صفحه ذکر نشده باشد، میتوانید از طریق مراجعه به صفحه تماس با ما، پیامها و سؤالات احتمالی خود را قبل از خرید با کارشناسان فروش سالیناسالت مطرح نمایید
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی سالیناسالت به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وبسایت فروشگاه اینترنتی سالیناسالت و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی سالیناسالت از سوی کاربر است .لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای فروشگاه اینترنتی سالیناسالت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و خدمات فروشگاه اینترنتی سالیناسالت تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی سالیناسالت اقدام نماید.
روش ارسال سفارشات
سفارشات از چه طریقی ارسال میشود؟
- سفارشات مشتریان روزانه به سراسر ایران از طریق شرکتهای پست و تیپاکس و ماهکس ارسال میشوند.
- سفارشات مشتریان داخل مشهد با پیک ارسال می شود.
قوانین تامین و تحویل کالا
فروشگاه اینترنتی سالیناسالت همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را مینماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی سالیناسالت به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی سالیناسالت محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند. فروشگاه اینترنتی سالیناسالت مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه اینترنتی سالیناسالت محفوظ است.
ضمنا به اطلاع میرساند صرف پرداخت از طرف مشتری تعهدی برای تامین و ارسال همان کالا برای فروشگاه اینترنتی سالیناسالت ایجاد نمیکند و در صورت عدم تامین کالا طبق بند فوق اقدام میشود.
سفارشات چند روزه انجام میشود؟
سفارشات ارسالی در شهر مشهد حداکثر پس از یک روز کاری تحویل سرویس ارسال میشوند و سفارشات شهرستان 1 تا 3 روز بعد از سفارش درپروسه ارسال قرار می گیرند.
سفارشات پیش حرید پس از چه مدت ارسال و تحویل مشتریان می شوند؟
ارسال و تحویل سفارشات پیش خرید به علت طولانیتر بودن پروسه واردات و ترخیص محصولات انتخابی مشتریان عزیز کمی زمانبرتر بوده و با توجه به نوع محصول، ابعاد و ... متغیر بوده و بین 3 تا 5 هفته کاری زمان میبرد تا تحویل مشتریان شود.
تعهدات سالیناسالت برای تحویل به موقع کالای پیش خرید چیست؟
با توجه به عدم تخمین زمان دقیق زمان رسیدن کالا به ایران و عدم پاسخ دهی گمرک بابت روال گمرکی ،تعیین زمان دقیق تحویل امکان پذیر نیست.
اما سالیناسالت تعهد خود رادر مقابل مشتریان همچنان انجام میدهد تا کالا به دست خریدار عزیز برسد.
اگر به هر دلیلی کالای پیش فروش در زمان مقرر بدست مشتری نرسید ،این امکان وجود دارد که مشتری وجه دقیق واریزی بابت سفارش را پس بگیرد یا اینکه با پرداخت مابه التفاوت کالای مشابه را دریافت کند.(اگر کالای مشابه ارزونتر باشد وجه اضافه به حساب مشتری عودت داده می شود.
چطور مطمئن بشوم کالای خریداری شده سالم به دستم میرسد؟
تمامی کالاها و سفارشات ارسالی این فروشگاه اینترنتی دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی دارند و از طریق بستهبندیهای ایمن و استاندارد از طریق پست و تیپاکس ارسال میشوند. لطفا صحت و سلامت بستهبندی کالا را در هنگام دریافت از مأمور پست بدقت بررسی نمایید تا در صورت وجود علائم ضربه خوردگی احتمالی آن را دریافت نکرده و مراتب را به بخش پشتیبانی و امور مشتریان اطلاع دهید یا در صورت دریافت کالا ظرف مدت 2 روز کاری کالا را همانطور که تحویل گرفتید بدون باز کردن بستهبندی و پلمپ محصول به همراه فاکتور دریافتی به آدرسی پستی موجود در صفحه تماس با ما ارسال نمایید. در صورتی که توسط کارشناسان ارزیابی محصول معیوب بودن کالای خریداری شده اثبات شود امکان تعویض کالا یا بازپرداخت هزینه کالا به همراه هزینه ارسال آن توسط شما مجدد به شما پرداخت خواهد شد.
قوانین ارسال سفارشات
نحوه هزینه ارسال سفارشات به چه طریقی است؟
هزینه ارسال تمام سفارشات بالاتر از 2.500.000 تومان رایگان و سفارشات کمتر از این مبلغ در صورت ارسال با تیپاکس یا ماهکس به صورت پس کرایه محاسبه (با توجه به نرخ شرکت ارسال کننده) خواهد شد و در صورت ارسال با پست به صورت پیش کرایه میباشد و هزینه آن به عهده مشتری میباشد.
ضمانت سلامت کالا چیست؟
ضمانت سلامت کالا به این معنی است که تمامی محصولات خریداری شده از این فروشگاه اینترنتی باید از نظر فیزیکی و ظاهری به صورت سالم به دست مشتریان تحویل داده شوند.
لطفا هنگام تحویل کالا به این نکات توجه فرمایید:
- خریدار گرامی قبل تحویل کالا از مامور توزیع ،بسته خود را از لحاظ سلامت فیزیکی چک کنید در غیر اینصورت فروشگاه سالیناسالت هیچ گونه مسئولیتی در مورد آسیب دیدگی کالای شما ندارد.
- هنگام تحویل گرفتن سفارش، قبل از بازکردن کالا، اطلاعات درج شده روی بسته را با دقت مطالعه فرمایید تا با مدلی که شما در سفارش خود انتخاب کرده اید مطابقت داشته باشد. درصورت وجود مغایرت در مواردی از قبیل: مدل، رنگ، ظرفیت و گارانتی درج شده در سفارش، باید از باز کردن بسته بندی خودداری نموده و مغایرت را حداکثر تا 24 ساعت به تیم خدمات مشتریان اطلاع داده تا مشکل شما در سیستم ثبت و هماهنگی های لازم جهت فرستادن کالا به سالیناسالت صورت گیرد.
چنانچه بعد از باز کردن بستهبندی، مشخص گردید کالا دارای معایبی از قبیل روشن نشدن و هر گونه معایب ظاهری از جمله شکستگی، خراشیدگی و … باشد، خریدار موظف است ظرف کمتر از 24 ساعت از زمان تحویل، با تیم خدمات مشتریان تماس گرفته و مشکل خود را اطلاع دهد و درصورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد فنی، مشکل نرم افزاری باشد، میبایست ظرف مدت 7 روز از تاریخ تحویل کالا به خدمات مشتریان سالیناسالت اطلاع داده شود. پس از اطلاع مشتری و پیگیری تیم خدمات مشتریان و درصورت تایید کارشناس فنی مبنی بر بازگرداندن کالا، شما میتوانید کالای خود را طبق شرایط ذکر شده در فرآیند بازگشت کالا، بازگردانید. هنگامی که کالای شما به تیم کارشناسی فنی تحویل داده شود، بررسی صورت گرفته و نتیجه از طرف تیم خدمات مشتریان به شما اعلام میگردد. در این حالت، با توجه به نوع مشکل کالا، به یکی از سه حالت ذیل به شما پاسخ داده خواهد شد:
- درصورتی که خرابی ذاتی باشد، کالای معیوب با کالای سالم جایگزین و برای مشتری ارسال میشود یا درصورت ناموجود بودن، مبلغ کالا به مشتری عودت داده خواهد شد.
- درصورتی که خرابی ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد، مورد تأیید سالیناسالت نبوده و همان کالا مجددا برای مشتری ارسال میگردد در این صورت کلیه هزینههای جابجایی به عهده مشتری میباشد.
- درصورتی که اختلال، ناشی از ایرادهای جزئی و نرم افزاری (قابل رفع با Updateو Reset) باشد، کالای شما توسط سالیناسالت به گارانتی تحویل داده شده و پس از اطمینان از اصلاح و سلامت دستگاه، به شما عودت داده میشود. خواهشمند است توجه فرمایید که پس از زمان 7 روز، سالیناسالت هیچ گونه مسئولیتی در قبال کالای خریداری شده ندارد و شما میتوانید شخصا درخواست خود را از شرکت گارانتی کننده پیگیری نمایید.